به گزارش روز جمعه ایرنا رضا منوچهری در آیین اعطای احکام هیات رییسه و مسئولین کمیته‌ های آن، افزود: در سال 95 گلستان رتبه هفتم را در بین هیات های رزمی کشور کسب کرد و در شش‌ ماهه اول سال جاری نیز در بین 47 هیات ورزشی استان، موفق به کسب رتبه اول عملکردی شد.
به گفته وی؛ برنامه‌ های گذشته هیات با قوت بیشتر و با نگاه به آینده پیگیری و اجرایی خواهد شد، زیرا اعتقاد داریم جمعیت در خور توجه رزمی ‌کاران و جامعه رزمی استان استحقاق و شایستگی این را دارند که بیش از گذشته در صحنه‌ های استانی، ملی و فراملی شرکت نموده و بدرخشند.
منوچهری گفت: هیات تلاش دارد که فارغ از نگاه رشته ‌ای و سبکی، به همه هیات‌ های شهرستان ‌ها، رشته‌ ها و سبک‌ های فعال استان نگاه عدالت‌ خواهانه داشته و به ویژه در زمینه کسب و افزایش منابع درآمدی‌ از هیچ کوششی فروگذار نکرده و از دیگر سو با برنامه ‌ریزی دقیق و حساب شده، منابع جدید برای آنها تعریف نماید.
وی همچنین تصریح کرد: پیگیرعضویت یکی از بانوان کارآمد و موثر استان درهیات رییسه بوده و برای بهره‌ گیری بیشتر از پتانسیل و ظرفیت زنان جامعه رزمی استان شورای بانوان هیات گلستان را تشکیل خواهیم داد.
به گفه وی؛ همچنین با پیگیری انجام شده رزمی ‌کارانی که دارای احکام قهرمانی هستند ، بدون کنکور در یکی از مراکز تابعه دانشگاه پیام نور استان ثبت نام می شوند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.