به گزارش خبرنگار ایرنا، صفرعلی جمال لیوانی روز دوشنبه درمراسم افتتاح متمرکز طرح های هفته دولت گنبدکاووس در روستای مرزی داشلی برون این شهرستان افزود: درحال حاضر نیز عملیات گازرسانی به 18 روستا درحال انجام و گازرسانی به 40 روستای دیگر نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.
جمال لیوانی با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم در امر گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی اضافه کرد: زمانی گازرسانی به مناطق مرزی در حد آرزو بود و کسی فکر نمی کرد به این مناطق گاز رسانی شود.
وی تصریح کرد: امروز دولت افزون بر 80 میلیارد ریال اعتبار را تنها برای گازرسانی به چهار روستای محزون و مرزی گنبدکاووس اختصاص می دهد که قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت شاکر بودن از خدا بواسطه استقرار حکومت اسلامی در ایران، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و درسایه هدایت های رهبری و تلاش های دولت ها بویژه دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی به مناطق مختلف کشور و نیز این شهرستان و مناطق روستایی و مرزی شده است.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: مردم ترکمن ساکن در مناطق مرزی و محروم قدردان خدمات نظام و دولت هستند زیرا هرگز فکر نمی کردند روزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.
وی با تاکید برضرورت استمرار خدمات دولت تا رفع کمبودها بویژه درحوزه آب شرب بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی امنیت و آرامش خوبی در کشور و مناطق مرزی حاکم است.
به گزارش ایرنا، در ادامه این آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 261 پروژه اقتصادی، عمرانی و اشتغالزا انجام شد که به گفته فرماندار ویژه این شهرستان، تنها 38 مورد از آنها آغاز عملیات اجرایی است.
برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های هفته دولت در گنبدکاووس، یک هزارو 20 میلیارد ریال هزینه و اعتبار در نظر گرفته شده است که 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و برای 355 نفر ایجاد اشتغال شده است.
مرکز تروما شرق گلستان، سد لاستیکی، پارکینگ طبقاتی، مرکز پزشکی هسته ای و گازرسانی به مناطق روستایی از مهمترین طرح های افتتاحی در شهرستان گنبدکاووس در هفته دولت است که با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.