به گزارش ایرنا، در مراسم متمرکز بهره برداری از پروژه های هفته دولت در شهرستان رامیان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان روز دوشنبه در سخنانی گفت: نگاه دولت در اجرای پروژه ها، برون سپاری و سپردن امور به بخش خصوصی است.
حسین پیشقدم افزود: نگاه جدی به اقتصاد مقاومتی و توجه به ابلاغیه بیست و چهارگانه رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی در این جهت از دیگر اموری است که به صورت جدی مد نظر است.
وی با اشاره به ضوابط اجرایی ابلاغ بودجه در سالجاری گفت: بهره برداری از پروژه ها در مدت دوسال، بلندمدت نبودن و اجرای برنامه ریزی شده از جمله مواردی است که در این راستا مورد توجه قرار می گیرند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش درآمدهای نفتی و اعتباری مشکلات زیادی در تامین اعتبارات عمرانی وجود داشت ولی با این حال استان گلستان در سال گذشته رتبه اول ابلاغ اعتبارات و حجم اعتبارات جذب شده را کسب کرده است.
وی کسب رتبه ششم در حوزه اقتصاد مقاومتی و رتبه پنجم در اعطای تسهیلات رفع موانع تولید را ازدیگر موفقیت های استان گلستان در سال گذشته برشمرد.
به گزارش ایرنا،در ادامه این آیین بهره برداری متمرکز از 97 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان رامیان آغاز شد که با اعتبار 279 میلیارد ریال به اجرا درآمده و برای 80 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
شهرستان رامیان با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.