مجتبی جمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عوامل آموزش دیده برگزاری انتخابات از ساعات اولیه صبح مقدمات برگزاری مطلوب دو انتخابات امروز را فراهم کردند تا زمینه برای حضور پرشور مردم شهرستان فراهم باشد.
وی افزود: اگر چه ساعت رای گیری تا غروب امروز ادامه دارد اما مردم برای تسهیل در فرایند رای گیری، حضور خود در پای صندوق های رای را به آخر وقت موکول نکنند.
فرماندار کردکوی ادامه داد: این شهرستان 80 حوزه رای گیری شهری و روستایی دارد و تعرفه های رای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری به مقدار کافی توزیع و در دسترس حوزه های قرار گرفته است.
جمالی با اشاره به روند برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: با همراهی مسئولان و اعضای شورای تامین، کمیته برگزاری انتخابات، هیاتهای نظارت ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و کمیته بازرسی روند برگزاری این انتخابات بدون هیچ مشکل در حال انجام است.
وی اضافه کرد: دشمنان ایران تلاش می کنند حضور حماسی ملت درپای صندوق های اخذ رای را کم رنگ جلوه دهند اما مردم به واسطه پایبندی به انقلاب و پیروی از آرمان های امام راحل، رهبر فرزانه و شهدا این توطئه ها را خنثی می کنند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.