علیرضا کاظمی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره گلدسته سرو در گرگان اظهار داشت: از طریق هنر می تواند جایگاه ارزش های دینی در مدارس کشور را تقویت کرده و شوق نماز را در دانش‌آموزان ایجاد کرد.

هادی حق شناس استاندار گلستان هم در این مراسم با اشاره به میزبانی این استان از بیست و هشتیمن اجلاسیه سراسری نماز گفت: میزبانی از این رویداد کشوری و بین المللی موجب افتخار گلستان است و سعی می کنیم آن را بهترین شکل برگزار کنیم.

 مدیرکل آموزش و پروش گلستان هم با اشاره به ارسال ۳۴ هزار اثر دانش آموزی و ۵۸۷ اثر فرهنگیان کشور به این جشنواره گفت: در مجموع ۲۲۸ نفر شامل  ۱۱ نفر در تصویرسازی، ۱۲ نفر در خوشنویسی، ۲۴ نفر در نقاشی، ۱۰ نفر در شعر، ۷۵ نفر در سرود گروهی، ۲۱ نفر در سرود همگانی، ۱۵ نفر در فیلم کوتاه، هفت نفر در فیلم، ۲۶ نفر در نمایش کوتاه، ۱۵ نفر در نرم افزار و ۱۵ نفر در وبلاگ نویسی در این جشنواره تجلیل شدند.

 احسان گوهری راد با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت : تلاش می کنیم با تقویت جنبه های کمی و کیفی جشنواره گلدسته های سرو، کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج نماز در بین دانش آموزان و فرهنگیان را بیش از گذشته محقق سازیم.

 وی اعتلای اخلاق دینی دانش آموزان، ایجاد انس و الفت با نماز و تقویت هویت دینی را از جمله آثار برگزاری این جشنواره دانست .

اولین جشنواره سراسری گلدسته های سرو وزرات آموزش و پروش  با موضوع نماز با شناخت نفرات برتر در رشته های مختلف در گرگان به کار خود پایان داد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.