به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های نمازجمعه مردم گنبدکاووس افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان محور و الگوی مقاومت در بین کشورهای منطقه شناخته می شود.
وی با استناد به سخنان چند روز پیش رهبر انقلاب درجمع قاریان قرآن و نیز سخنان معظم له درجمع فرماندهان ارتش، اضافه کرد: با این حال، ملت ایران به گفته رهبری انقلاب، جنگ طلب نیست اما مقابل زورگویان می ایستد.
حجت الاسلام ترابی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و درصورت نیاز جهاد با آنان، نص صریح قرآن است و نبایستی در برابر استکبار جهانی که به فرموده رهبری انقلاب، رو به افول و زوال هستند، کوتاه آمده و خود را خوار و ذلیل کنیم.
وی با تاکید برضرورت همراهی و پیروی همه آحاد جامعه از منویات رهبری انقلاب، تصریح کرد: گروه های مختلف مردم، دولتمردان و نهادهای برآمده از انقلاب، همگی همراه انقلاب و رهبری هستند.
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه گفت: در حادثه سخت سیل امسال در برخی استان های کشور از جمله گلستان نیز شاهد بروز و ظهور ظاهر و باطن گروه های مختلف مردم و ابراز محبت به حادثه دیدگان و یاری رسانی به آنان بودیم.
حجت الاسلام ترابی همچنین باتبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی به صحنه زیبای کمک سرهنگ ارتش برای سوار شدن حادثه دیدگان به ماشین اشاره کرد و افزود: این صحنه زیبا که رهبری انقلاب نیز به آن اشاره کرد، نماد عملی ایثار و فداکاری نیروهای مسلح در خدمت به مردم بود.
وی از مردم ایران اسلامی و گنبدکاووس برای برگزاری راهپیمایی حمایتی از سپاه پاسداران در روز جمعه هفته گذشته، قدردانی کرد و گفت: مجموعه حوادث ابتدای امسال از حادثه سیل گرفته تا اقدام جاهلانه رییس جمهوری آمریکا در تروریست نامیدن سپاه، همگی سبب تقویت وحدت و انسجام ملی گروه های مختلف مردم شد.
حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و با تاکید برضرورت برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.