به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس افزود: با هدف آشنایی بیشتر گردشگران نوروزی با جاذبه های مختلف شهرستان و نیز آداب و رسوم و فرهنگ اقوام مختلف ساکن در گنبدکاووس، اقدام به افزایش تعداد نوروزگاه های این شهرستان شده است.
وی به اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار بویژه در ایام تعطیلات نوروز پرداخت و گفت: در کنار توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم، توزیع میوه شب عید نیز با قیمت های مصوب در سطح شهرستان در حال انجام است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت نظارت بر بازار، نظارت و بازرسی از اماکن اقامتی شهرستان برای رفاه حال گردشگران نوروزی را نیز مود تاکید قرار داد و از مسئولان خواست نسبت به سنجش میزان رضایتمندی گردشگران با استفاده از شیوه های علمی اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست امام جمعه گنبدکاووس نیز در سخنانی از مسئولان گنبدکاووس خواست نسبت به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری صادر شده و تبلیغ آن اقدام کنند.
حجت الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب می تواند به گفتمان مشترک بین تمام انقلابیون داخل و خارج و فعالان محور مقاومت تبدیل شودآ افزود: این بیانیه به عنوان گفتمان غالب در ایجاد قدرت سازماندهی و وحدت جایگاه بزرگی دارد.
وی افزود: دانشگاه ها، حوزه های علمیه و دستگاه های اجرایی باید با حساسیت نسبت به تبیین مفاد این بیانیه ببسیار مهم اقدام کنند.
امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بارندگی های بسیار خوب در سالجاری، آن را نویدبخش داشتن سالی خوب توصیف و بر شکر این نعمت الهی و دانستن قدر آن تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با بیش از 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و در آخرین جلسه شورای اداری، تعدادی از مسئولان جدید این شهرستان معرفی شدند.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.