پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24 در گزارشی نوشت: در حال حاضر بسیاری از جوانان به علت مصرف مواد مخدر و دخانیات در زندگی خود با مشکل مواجهند و چه بسیار از خانواده ها که به همین علت از هم پاشیده است.
بیشتر فروشندگان خرده پای مواد مخدر را همین جوانان کم سن و سال تشکیل می دهند که به علت بیکاری و دیگر آسیب های اجتماعی به این کار روی آورده اند؛ در استان گلستان نیز این موضوع استثناء نیست، فروشندگان مواد مخدر با وجود تلاش نیروهای امنیتی - انتظامی جهت مقابله با آنها به کار خود ادامه می دهند و ممکن است تنها گسترش و فعالیت آنها کمی کاهش پیدا کند.
اگر تاکنون مسیرتان به میدان ترمینال شهر گرگان خورده باشد در گوشه ای از میدان تعداد زیادی سوپر مارکت می بینید که به صورت شبانه روز در حال فروش اجناس خود هستند و از این طریق درآمد حلال کسب می کنند.
اما عده ای با استفاده از پوشش سوپر مارکت خود اقدام به فروش انواع مواد مخدر و قرص های روان گردان می کنند، عده ای دیگر نیز با پرسه زدن در دور میدان ترمینال به هر چهره ای که احساس بکنند هدف مورد نظرشان است، می گویند «هرچه بخواهید ما داریم» و کافی است که جنس مورد نظر خود را به آنها سفارش دهید، طولی نمی کشد که می بینید فرد از جیب خود و یا از گوشه ای از خیابان مواد مورد نظر را به شما می رساند.
البته در گذشته طی طرح های ضربتیِ پلیس برخی از فروشندگان مواد مخدر دستگیر شده اند و برخی از این سوپر مارکت ها برای چند بار متوالی به علت هایی پلمپ شده اند.
ترمینال شهر گرگان که در ضلع شرقی این میدان قرار دارد و همینطور مواصلاتی بودن این میدان باعث شده تا در همه ی مواقع اطراف این میدان شلوغ باشد، به همین سبب فروشندگان دوره گرد مواد مخدر یا به عبارتی ساقی های خورده پا در این مکان تردد زیادی دارند.
انتظار می رود دستگاه های مربوط به طور جدی و با برنامه ریزی صحیح جهت پاکسازی این منطقه از فروشندگان مواد مخدر تلاش کنند چرا که این مسئله برای شهر گرگان و حتی استان گلستان زیبنده نیست.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.