به گزارش خبرنگار ایرنا، حسینقلی قوانلو روز یکشنبه در نهمین جلسه شورای اداری کلاله درشرق گلستان افزود: بازگشت به کار 400 نفر از کارگران این واحدها که بیکار شده بودند از آثار مثبت این اقدام است.
وی اعلام کرد: در سال گذشته در گلستان برای 6 هزار و 800 نفر اشتغال ایجاد شده بود ، اما امسال طی 9ماه گذشته برای 6 هزار و 422 نفر شغل ایجاد شده که نسبت به سال96 از رشد 30درصدی برخوردار است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به رشد منابع بانکی گلستان اشاره کرد وگفت: درسال 96 درحالیکه رشد منابع بانکی در سراسر کشور به طور متوسط 10درصد بود ، درگلستان منابع بانکی ما 40درصد رشد داشت.
قوانلو هدف دشمن از تحریم را جنگ اقتصادی دانست و گفت: کاهش تولید، بیکاری جوانان، نارضایتی و فشار روانی به مردم از اهداف دشمن است اما مردم ایران با اتحاد وهمدلی، بهره گیری از فرصت ها و به ویژه با درایت مقام معظم رهبری، قاطع و راسخ دربرابر استکبار جهانی ایستاده اند.
وی تصریح کرد: دشمن برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خوابهای بدی دیده واز طریق شبکه های رسانه ای، تبلیغات گسترده ای علیه نظام اسلامی راه انداخته است ولی مردم با پشتیبانی از انقلاب خود و برای نیل به آرمان های آن، در مقابل این توطئه ها مقاومت می کنند.
به گزارش ایرنا فرماندارکلاله نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه 90 درصد از سهم اشتغال کلاله در سالجاری محقق شده است، اعلام کرد: سهم تعیین شده برای ایجاد اشتغال در کلاله 510 نفراست.
محمد حمیدی افزود: با تلاش کارگروه اشتغال، پیش بینی می شود امسال 25 درصد بیش از سهمیه تعیین شده در این شهرستان اشتغال ایجاد شود.
وی همچنین گفت: در هشت ماه سالجاری، یک هزار و400 میلیارد ریال تسهیلات با سود 6 درصد به متقاضیان اشتغال روستایی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به پروژه های عمرانی و پیشرفت فیزیکی آن اشرافیت کامل داشته باشند و شاخص ها را به فرمانداری این شهرستان اعلام کنند.
فرماندار کلاله ضمن تاکید برمبارزه با فساد اداری و خدمت سالم مسئولین افزود: مدیران با روش های ساده امور مردم را انجام دهند و با مراجعه به وجدان خود که بهترین قاضی اعمال انسان است عملکرد خود را سنجش کنند.
در ادامه این جلسه امام ‌جمعه کلاله نیز اظهارداشت: مردم سرمایه بزرگ نظام اسلامی هستند، لذا مدیران وظیفه دارند قدردان این سرمایه بزرگ باشند و برای آنها کار کنند.
حجت الاسلام و المسلمین رضا کشیری گفت: این‌ مردم به رهبری ایمان دارند و در 22 بهمن نشان خواهند داد که چگونه پشتیبان نظام و ولایت هستند.
شهرستان کلاله بابیش از130 هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.