به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا لایق پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری دیدارهای نهایی رقابت های کشتی لیگ برتر باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: این مجموعه معقتد بود که باید فردی در این جایگاه قرار بگیرد تا از حمایت های ویژه تری نسبت به مدیریت پیشین برخوردار باشد.
وی اضافه کرد: تیم های ملی ما در تورنمنت ‌های مختلف محک می‌ خورند، چرخ کشتی همچون گذشته خواهد چرخید و با توجه به وجود استعدادهای بیشمار در این رشته در کشور، بدون شک دوباره کشتی ایران رشد خواهد کرد و به روزهای اوج باز خواهد گشت.
وی ادامه داد: در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان کشتی گیران ایرانی، رقابت های خوبی را با حریفان خود به نمایش گذاشتند، اما اتفاقات و شکست های جوانان را نمی توان به گردن کادر فنی انداخت.
لایق افزود: اگر بتوانیم این جوانان را همچنان آماده نگهداریم تا در میادین مختلف محک بخورند، بدون شک در سال آینده جزو تیم های برتر خواهیم بود.
دبیر مستعفی فدراسیون کشتی با قبول خوب نتیجه نگرفتن کشتی گیران ایران در رقابت های جهانی بوداپست، تصریح کرد: بدون شک با حمایت مالی و شرکت در تورنمنت ‌های جهانی می ‌توان به جایگاه اصلی و در خور شان ایران در عرصه کشتی جهان بازگشت.
وی با تاکید بر این که باید حامی مالی جدید وارد این رشته ورزشی شود، یادآور شد: البته از مدتی قبل، حامی مالی وارد کشتی شده اما بی ‌برنامگی صورت گرفته سبب شد نتوانیم درست از آن بهره ببریم.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک حضور حامی مالی می‌ تواند سبب رونق دوباره و معرفی کشتی ‌گیران خوب این ورزش شود.
لایق در خصوص برگزاری رقابت های لیگ برتر و مرحله نهایی آن در گرگان، بیان کرد: 2 فینال لیگ دسته یک و لیگ برتر در گرگان برگزار شد، که نشان می‌ دهد هیات کشتی گلستان عملکرد خوبی داشته است.
دبیر مستعفی فدراسیون کشتی افزود: گلستان در گذشته افراد شایسته و لایقی را تقدیم کشتی ایران کرده که امیدوارم با ورود دوباره این استان به عرصه کشتی، آن روزها مجدد تکرار و کشتی گلستان رشد نماید.
وی با تاکید بر این که رقابت های لیگ کمک خوبی به رشد کشتی کشور و شناسایی رشد و استعدادهای نهفته در اقصی نقاط کشور می کند، گفت: تیم بیمه رازی که به عنوان قهرمانی لیگ سال جاری دست یافت، به صورت سازمان یافته تشکیل شده بود و کسب عنوان این تیم در رقابت های داخلی و حتی برون مرزی و جهانی، نشان از وجود یک حامی برنامه ریزی شده برای این تیم دارد که با الگوبرداری از یک تیم و باشگاه می توان فدراسیون را احیا کرد.
وی خاطرنشان کرد: سطح کیفی رقابت های مرحله نیمه نهایی، رده بندی و فینال بالا بود، زیرا عصاره کشتی ایران در این مرحله از رقابت های حضور داشتند.
مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد مردان کشور در سال جاری، روز پنجشنبه با حضور تیم های 'راه و شهرسازی گلستان'، 'پتروشیمی بهشهر'، 'پاس ستارگان ساری' و 'بیمه رازی بابل' در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد که تیم های بابل، ساری، گرگان و بهشهر به ترتیب عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.
مرحله پایانی این رقابت ها شامل دورهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال بود.
3014/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.