به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه جمعه شب در آیین چهل سال بصیرت عاشورایی در امامزاده عبدالله (س) گرگان بر هوشیاری در برابر توطئه دشمنان تاکید کرد و اظهار داشت: نباید وعده های دشمن را باور کنیم، چون پایان آن تسلیم و نابودی است.
وی با بیان این که آمریکا به دنبال گستردن ساختارهای فاسد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مد نظر خود در سراسر دنیا است، افزود: هرچه در اقتصاد از الگوهای آمریکایی و غربی استفاده کنیم، اقتصاد ما بیمار تر خواهد شد.
خسروپناه اضافه کرد: باید الگوی اقتصادی ما قرآن باشد، چون اسلام با ثروت مخالف نیست ولی گردش ثروت باید به گونه ای باشد که به فقرا و مستمندان نفع برسد.
او همچنین بر هوشیاری در برابر ترویج فرهنگ ابتذال از سوی دنیای غرب تاکید کرد.
رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران در ادامه با تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مجالس اهل بیت (ع) و اربعین حسینی یکی از باارزش ترین مدل های فرهنگی در برابر فرهنگ غربی است.
وی در بخش دیگر سخنانش نسل سوم کشور را انقلابی تر از نسل دوم دانست و گفت: اینک جوانان ما درعرصه های گوناگون از جمله نانو و دارو در دنیا افتخارآفرین هستند.
به گزارش ایرنا در حاشیه این مراسم از فرزند شهید مدافع حرم سردار حسین همدانی تجلیل و شرکت کنندگان با پیکر تازه تفحص شده پاسدار شهید علی نصرتی وداع کردند.
این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس در عملیات محرم به شهادت رسید و پس از 36 سال شناسایی شده است.
پیکر شهید نصرتی عصر امروز شنبه به شهرهای فاضل آباد و علی آبادکتول منتقل و پس از برگزاری مراسم وداع ، روز یکشنبه تشییع و در امامزاده الازمن این منطقه به خاک سپرده شود.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.