به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: تسلیحات موشکی برای دفاع از نظام، انقلاب، عزت، استقلال و تمامیت ارضی ایران است و به همین دلیل نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.
وی افزود: وزیر امور خارجه فرانسه چند روز قبل برای دیدار و گفت و گو با مسئولان اجرایی ایران وارد تهران شد و قصد صحبت در مورد سه موضوع مهم شامل برجام، تسلیحات موشکی و مسائل منطقه ای را داشت.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: مسئولان اجرایی کشور نیز پاسخ مناسبی به وزیر امور خارجه فرانسه دادند از جمله اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ورود ایران به مسائل دیگر کشورها با اجازه دولتمردان آنهاست.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی 20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر را تبریک گفت و عنوان کرد: دختر نبی گرامی اسلام سرور زنان عالم و بهترین الگو برای زنان و دختران ایران و دیگر کشورهای مسلمان است.
وی ابراز داشت: زنان ایران اسلامی در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با پیروی از این بانوی بزرگوار نقش مهمی ایفا کردند.
امام جمعه یاسوج 18 اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را یادآور شد و گفت: مساجد مکان انسان سازی و کانون مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد استفاده بهینه‌تری از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کنند.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد طبیعتی بکر و کم نظیر شامل جنگل و مرتع دارد و باید بیش از پیش از آن صیانت کرد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به نزدیک بودن ایام عید، بیان کرد: باید با ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد و پذیرایی مناسب از آنان میهمان نوازی مردم این استان یکبار دیگر نشان داده شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: 14 تا 20 اسفند امسال به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و جشن عاطفه‌ها نیز از 16 تا 18 اسفند همزمان با سراسر کشور در مدارس، سطح شهرها و مصلاهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
وی ابراز داشت: انتظار می‌رود که مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد امروز در این جشن حضور یافته و در حد توان به ایتام، افراد مستمند و زنان سرپرست خانوار کمک کنند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.