فرید محبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری امسال از 14 تا 20 اسفند است.
وی افزود: همه ‌ساله در این هفته جشن نیکوکاری با هدف تأمین نیازمندی ‌های شب عید افراد مستمند و خانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از 16 تا 18 اسفند به همت کمیته امداد این استان و همکاری صدا و سیما، آموزش ‌و پرورش و بسیج سازندگی در مدارس، پایگاه‌ های ثابت و سیار کمیته امداد و میعادگاه ‌های نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.
محبی عنوان کرد: شعار جشن نیکوکاری امسال «جوانه لبخند می‌ کاریم» است.
وی ابراز داشت: 563 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدارس، مساجد، پایگاه های بسیج و مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌ های مردمی در جشن نیکوکاری امسال است.
محبی گفت: امسال جشن نیکوکاری در 420 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد و با نواختن زنگ نیکوکاری در ساعت 9 صبح 16 اسفند آغاز می ‌شود.
وی اظهار داشت: این جشن 17 اسفند امسال در پایگاه ‌های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و 18 اسفند نیز در میعادگاه ‌های نماز جمعه استان برای جمع‌ آوری کمک ‌های مردم نوعدوست برگزار خواهد شد.
محبی بیان کرد: افتتاح تعدادی مسکن‌ مددجویی و طرح اشتغالزایی و برگزاری نشست رسانه‌ ای از مهمترین برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در هفته احسان و نیکوکاری امسال است.
وی عنوان کرد: سامانه پیامکی #4*5*074*8877* به ‌عنوان یکی از روش‌ های نوین در پرداخت کمک‌ برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل آماده دریافت کمک‌ های نقدی مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری امسال است.
در جشن نیکوکاری سال گذشته 16 میلیارد و 960 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در کهگیلویه و بویراحمد جمع ‌آوری شد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.