به گزارش ایرنا، سردار حسین دقیقی چهارشنبه شب در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان گچساران اظهار کرد: قدرت ایران در منطقه و جهان شعار نیست بلکه واقعیتی است که همگان آن را پذیرفته‌اند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: تلاش آمریکا بر این است که رهبری جهان اسلام به دست جمهوری اسلامی ایران نیفتد.
وی با اشاره به اینکه قتل عام‌های داعش سبب شد که عربستان در دنیا رسوا شود گفت: تلاش آمریکا این است که مصر را جایگزین این کشور در منطقه کند.
سردار دقیقی به شکست‌های اسرائیل در مقابل حزب‌الله اشاره کرد و افزود: این همان اسرائیلی است که ادعای اقتدار می‌کرد.
وی بیان کرد: برای صیانت از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران باید از جریان‌های مقاومت و پایداری اسلامی حمایت کنیم.
سردار دقیقی با بیان اینکه حدود 30 نفر خائن به ترامپ نامه نوشتند که تحریم‌ها را بیشتر کنند، تأکید کرد: اراده مردم ایران در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی به مناسبت‌های مختلف با حماسه حضور بارها به جهانیان نشان داده‌اند و اینها اقلیتی بیش نیستند.
وی به حمایت غرب از عراق در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: جوانان ایران اسلامی با ایمان و اراده راسخ و پیروی از ولایت فقیه توانستند دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند.
سردار دقیقی افزود: آمریکا با یک رادیو شوروی را شکست داد اما امروز صدها شبکه ماهواره‌ای نتوانست در مقابل اراده ملت ایران کاری کند.
وی گفت: حمایت از ولی فقیه مهم‌ترین رسالت ایرانیان برای تداوم این اقتدار در جهان است.
سردار دقیقی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلاتی مانند بیکاری و مشکلات معیشتی مردم کشور است.
سردار دقیقی با بیان اینکه ایران از لحاظ منابع نفتی و گازی و سایر منابع طبیعی یکی از غنی‌ترین کشورهای دنیاست گفت: در صورت همدلی، خودباوری و روحیه دوران دفاع مقدس می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.