روح الله باقری فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ممنوع بودن بازگشایی مجتمع های تجاری مسقف اظهار داشت: این پاساژها در کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به مصوبات ستاد کرونا اقدام به بازگشایی کرده بودند.

وی بیان کرد: به علت تجمع افراد در واحدهای تجاری مسقف و امکان سرایت ویروس کرونا این پاساژها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

براساس مصوبه ستاد ملی کرونای کشور  تنها واحدهای صنفی کم خطر با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

باقری فرد عنوان کرد:از ابتدای فروردین امسال تاکنون ۳۸۵ واحد صنفی کهگیلویه و بویراحمد که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند یا دارای تخلفات صنفی بوده اند را رعایت پلمب شده است.

 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۹۰۰ بازدید از بازارهای استان در شهرستان های مختلف صورت گرفته است.

باقری فرد از انجام۲۴۰ گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداریها و سایر متولیان در فروردین امسال خبر داد.

وی عنوان کرد:واحدهای صنفی کم خطر برای فعالیت باید در سامانه وزارت بهداشت نام نویسی ،کد رهگیری دریافت و پرینت آن را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت آماده دریافت گزارش های مردمی در مورد تخلفات اصناف است.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۵ هزار واحد صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی دارد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۴۷۷۷ نفر رسیده است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.