به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی روز شنبه در آئین گرامیداشت ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج اظهار داشت: این نهاد انقلابی تاکنون برکات و فواید متعددی برای نظام و انقلاب داشته است.

وی افزود: تبلیغات به جا و مناسب شورای هماهنگی نقش بسزایی در حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی داشته و دارد.  

امام جمعه یاسوج بیان کرد: خدمات، تلاش ها و اقدام های ارزنده، خالصانه و صادقانه مسئولان و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای بزرگداشت شعائر اسلامی و انقلابی ستودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: یکی از بهترین حربه ها برای مقابله با دشمنان به صحنه آمدن مردم در مناسبت های ملی و مذهبی طول سال و سردادن شعارهای کوبنده علیه آنان است.

وی ابراز داشت: اتحاد، انسجام و همبستگی ملت ایران در دنیا کم نظیر است و چنین اسلحه برنده و کارسازی نیز برخلاف دیگر سلاح ها قابل تولید در هیچ کارخانه ای نخواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز به ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی در سال ۱۳۵۹ به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: مأموریت و رسالت اصلی این نهاد انقلابی مدیریت و برنامه ریزی لازم برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی طول سال در راستای بزرگداشت هر چه بهتر شعائر اسلامی و انقلابی است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور گسترده در مناسبت های ملی و مذهبی طول سال به اصل جمهوریت نظام عینیت می بخشد.

وی افزود: شرکت پرشور قشرهای مختلف ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در مناسبت های ملی و مذهبی طول سال اعلام وفاداری آنان به نظام و انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش روزافزون تبلیغات منفی استکبار جهانی علیه کشور و ملت ایران، بیان کرد: برگزاری باشکوه مناسبت های ملی و مذهبی طول سال علاوه بر اثبات مردمی بودن نظام و انقلاب سبب بی اثر ماندن نقشه های شوم دشمنان نیز می شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسائل سیاسی، حزبی، جناحی، باندی و گروهی هیچ جایگاهی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد ندارد.

وی ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کم هزینه بوده و بار مالی زیادی برای دولت ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین دلیل یک نهاد پرخیر و برکت محسوب شده و برای نظام و انقلاب نیز مفید و مؤثر است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای مأموریت ها و رسالت های ثابت و مشخص در طول سال است و با توجه به شرایط کشور، دنیا، منطقه خاورمیانه و جهان اسلام نیز اقدام به برگزاری برخی برنامه ها و راهپیمایی ها می کند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همواره یاری دهنده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برای برگزاری مطلوب مناسبت های ملی و مذهبی هستند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

  

      

   

  

  

  

  

  

   

   

   

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.