مجید پارسایی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از این میزان مقدار سرمایه هزینه شده پنج میلیارد و 740 میلیون ریال تامین شده است.
وی با اشاره به جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردمی افزود: تاکنون 50 درصد از قرار داد بازیکنان نیز پرداخت شده است.
پارسایی کشف استعدادهای برتر هندبال در شهرستان را یک اولویت دانست و گفت: زیرساخت های لازم برای کشف استعدادهای برتر هندبال نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی است.
وی با اشاره به قول های مسئولان استانی برای حمایت از هندبال تصریح کرد: در صورت تامین زیر ساخت ها و تامین منابع مالی برنامه ریزی برای حضور رشته های والیبال و فوتسال در لیگ برتر انجام می شود.
پارسایی تصریح کرد: در نیم فصل دوم در بازی های خارج از خانه از همه ظرفیت ها برای معرفی بیشتر شهرستان استفاده خواهد شد.
در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هندبال زاگرس اسلام آباد با 8 بازی و 15 امتیاز و تفاضل گل 12+ فولاد مبارکه سپاهان با 8 بازی و 14 امتیاز و تفاضل گل 30+ و فراز بام خائیز دهدشت با 8 بازی و 12 امتیاز و تفاضل گل 29+در رده های اول تا سوم قرار دارند.
نماینده شایسته هندبال کهگیلویه و بویراحمد در دور رفت در لیگ برتر هندبال برابر تیم های نیروی زمینی کازرون ،ذوب اهن اصفهان ،نفت و گاز گچساران ،هیات هندبال نجف آباد اصفهان و سربداران سبزوار و مس کرمان صاحب برتری و مقابل 2 تیم زاگرس اسلام آباد و فولاد سپاهان اصفهان متحمل شکست شد.
دور برگشت این رقابت ها بعد از استراحت 2 هفته ای آغاز می شود.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.