به گزارش ایرنا اورنگ ایلامی روز یکشنبه در آئین بزرگداشت روز 13 آبان در دانشکده پزشکی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده اقدامات لازم در زمینه تامین داروهای اساسی و استراتژیک و همچنین کالاهای اساسی مورد نیاز استان اندیشیده شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که دچار خود تحریمی نشویم، بیان کرد: پیش بینی های لازم برای تامین نیازهای اساسی دارویی و پزشکی این استان پس از تحریم های آمریکا انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: معاف کردن هشت کشور از تحریم خرید نفت ایران اولین نشانه شکست آمریکا در برنامه‌های پیش بینی شده این کشور زورگو و مستکبر است.
وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل مطرح شده در زمینه مشکلات بعد از تحریم‌ها سفسطه رسانه‌ای است افزود: به فضل الهی و همدلی و همگرایی مسئولان، آمریکا در جنگ اقتصادی با ملت ایران شکست خواهد خورد.
ایلامی با اشاره به تشدید تحریم های آمریکا ابراز داشت: امریکا در 40 سال اخیر برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ حربه‌ای دریغ نکرده‌ و ملت ایران همواره گردنه‌های سخت‌تر از این مرحله را پشت سر گذاشته‌ است.
وی با بیان اینکه دشمن در این جنگ اقتصادی تمام توان خود را برای زمین گیر کردن ایران اسلامی بکار بسته است بیان کرد: ملت ایران با درس گرفتن از مکتب عاشورا با مقاومت در برابر سختی‌ها و حفظ حریت و آزادگی درس بزرگی به دشمن خواهند داد و یکی دیگر از شکست‌های آمریکا در تاریخ ثبت خواهد شد.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ایران اسلامی در 40 سال اخیر تحریم بوده ولی با اتکا به توان داخلی و تبعیت از مقام معظم رهبری پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل ملاعلی افزود: به تعبیر حضرت امام(ره) فریاد 'مرگ بر آمریکا'عبادت است و این شعار محوری به یک فرهنگ تبدیل شده است
وی تاکید کرد: ایران اسلامی با وجود تمام فشارها و دشمنی‌ها به یک عنصر تاثیرگذار در معادلات جهانی تبدیل شده به گونه‌ای که در دنیا بیش از همه حرف از ایران بوده و این خود نشانه قدرت این کشور است.
ملاعلی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 58 اظهار داشت: اسناد و مدارک به دست آمده بیانگر تلاش آمریکا برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی از روز اول بوده است.
وی با بیان اینکه تمام مسئولان و دولتمردان نظام به دنبال صلح بوده و افکار جزیره ای ندارند بیان کرد: ایران دارای تمدن است و اجازه سلطه را به دشمن نخواهد داد.
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.