حقیقت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چیزی جز همبستگی و اتحاد همه آحاد ملت زیر بیرق ولایت نیست و این حکایت مردمی است که رنج های عالم را به جان خریده اند اما ذره ای تعرض به ارزش هایشان را بر نتابیده و با اقتدار تمام، استخوان های هر متجاوزی را خرد کرده اند.
آنها به عهد و پیمانی که با جان آفرین خود داشتند وفا کردند و بر سر این عهد و پیمان جانانه، جان باختند.
سردار شهید سید منصور حسینی هم یکی از جوانان متعهد و حقیقت جوی جیرفت بود که در راه مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار، لحظه ای آرامش نداشت، واضح است که اینگونه انسانها آرامش را در دفاع از کشور می دانند.
او راه سعادت را پیدا کرده بود و در این مسیر نورانی پیشاهنگ ارتش جوانان شده بود و نکته قابل تامل اینجاست که اینگونه عنوان می کند، خداوند یگانه را سپاس می گویم که مِهر جان افروز آخرین فرستاده اعظمش رسول و حبیبش محمد ابن عبدالله صل الله علیه و اله و سلم و 13 معصوم پاک و 12 جانشین برحقش را در سینه ام گل افشان کرده است.
این سردار ادامه می دهد: خدا را شاکر و سپاسگزارم که مرا از منتظران مهدی فاطمه (س) و قائمین به قیامش قرار داده تا جان نا قابلم را نثار و ایثار نائب بر حقش بنمایم.
 حقیقتا انسان متحیر می شود از این همه اندیشه ناب که به واسطه آن، یک جوان به درجه ای از ایمان می رسد که دعا می کند تا رسیدن به شهادت، سر از پا نشناسد.
 آری جوانان ایران، با چنین اندیشه هایی توانستند در مقابل حمله های وحشیانه چندین کشور دنیا ایستادگی کنند، همه می دانیم آن کشورها تا دندان مسلح بودند و آن طرف،  بازارهای خرید تسلیحات جنگی به روی ما بسته بود اما اتحاد و همبستگی ملت غیور ایران، بزرگترین اسلحه در تقابل با مستکبران و زور گویان دنیا بود.
عاشورا برای مردم ایران درس های زیادی به همراه داشت.
پر واضح است که حسینی هم شیفته کربلایی ها بود چرا که در بخشی از وصیتنامه خود اینگونه اظهار می دارد، امروز ملت بیدار دل ایران عزیز اسلامی همان راه با سعادت یاران امام حسین (ع) را با رهبری امام روح الله در پیش گرفته‌اند تا پرچمدار حق و حقیقت باشند.
او اعتقاد داشت که باید این انقلاب و نظام اسلامی را همچون امانت دارانی راستین به دست منتقم خون تمام مظلومان عالم برسانیم.
سید شهید ما مشارکت در دفاع از خاک و ناموس و وطن را یکی از بزرگ ترین افتخارات دنیا می داند و برای قدردانی از توجه حضرت حق، بر آستان ربوبیش سجده شکر فرود می آورد.
 آری، این است ادب و متانت تربیت شدگان مکتب روح الله، آنها یاد گرفته اند که راز عزتمندی و سعادتشان در این است که همواره پشتیبان امام خود باشند.
حسینی قبل از اینکه شهد شیرین شهادت را بنوشد  از ملت شریف ایران خواست که همچنان به پاسداری از شریعت اسلام ادامه دهند، نمازهای جمعه و جماعات را پرشور و باشکوه برگزار کرده و هیچگاه ولایت فقیه را تنها نگذارند.
آری اکنون دشمنان خبیث ما، دریافته اند که ولایت فقیه، راز بقای این کشور است پس از تمام قدرت رسانه ای خود برای ایجاد فاصله بین ملت و ولایت استفاده می کنند اما خوب است این را هم بدانند، مردم ایران آن کسانی هستند که در روز قدس و روز 22 بهمن ماه به خیابان ها می آیند تا به شما عقب مانده های ذهنی بفهمانند اینجا ایران است، همان کشوری که هشت سال در مقابل حملات نظامی شما و مزدورانتان ایستاد و ذره ای از خاک ارزشمندش را به آن متخاصم بعثی نداد.
این کشور متعلق به ملتی است که 38 سال پای نظام و انقلاب خود ایستاد و توطئه های شرق و غرب را خنثی کرد.
امروز هم حسینی های ایران، مشتاقانه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و ردای خونین عاشورائیان حسینی را به تن کرده اند تا برای عزت و اقتدار ملت خود، جان ها تقدیم کنند چرا که فرهنگ ایثار و شهادت با گوشت و خون این مردم عجین شده است و این را همه مستکبران دنیا، خوب می دانند.
سردار گرانقدر ما سید منصور حسینی فرزند سید محمد از اهالی شهرستان جیرفت بود که در عملیات کربلای یک به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تاج سر ایران شد.
روحش شاد و راهش پر رهرو
مسئول دفتر ایرنا در جیرفت
7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.