معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح ورزش با خانواده در مدارس استان کرمان به منظور ترویج فرهنگ ورزش در خانواده و جامعه در مدارس استان کرمان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، ماشاالله میرزاحسینی در گردهمایی روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان از افتتاح و بهره برداری از چند استخر ورزشی در شهرستان های استان تا پایان سال جاری خبر داد.

وی به اهمیت فعالیت های ورزشی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: فعالیت های ورزشی نقش موثری در ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی در جامعه دارند.

میرزاحسینی با بیان اینکه: سال گذشته بیش از250 چشمه سرویس بهداشتی در مدارس استان با همکاری بیمه سلامت ساخته  شده است، تصریح کرد: براساس تفاهم نامه با بنیاد برکت اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان برای تجهیز سرویس های بهداشتی مدارس استان هزینه می شود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان کرمان رسالت آموزش و پرورش را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم و سنگین برشمرد و افزود: خوشبختانه در سطح مدارس استان اقدامات خوبی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی صورت گرفته است و استان کرمان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید به تعامل با سایر ادارات و نهادها و استفاده از تمامی امکانات شهرستانی جهت خدمات ورزشی در آموزش و پرورش گفت: مدیران از تمامی ظرفیت های شهرستان جهت جذب و استفاده از امکانات ورزشی استفاده کنند.

ماشالله میرزاحسینی  از ارسال دستورالعمل جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استان  و از راه اندازی بیش از 2 هزار نمایشگاه سیار در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: بیش از 12 هزار جلد کتاب راهنمای  پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استان توزیع شده است.

میرزاحسینی گفت طرح نماد در ادارات آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان و شهرستان بم در حال برگزاری است و کارگاه مداخله در مصرف الکل در شهرستان های استان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.