به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان دادخدا سالاری با بیان اینکه 2 نفر از قاچاقچیان مسلح نیز حین درگیری با ماموران به هلاکت رسیده اند افزود: اداره کل اطلاعات استان کرمان در جبهه نبرد علیه قاچاقچیان موفق عمل کرده است.
وی تصریح کرد: 31 عملیات در استان کرمان انجام شده و بیش از 10 تن انواع مواد مخدر (10 هزار 466 کیلوگرم) شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین به همراه 36 دستگاه انواع خودرو و 34 تلفن همراه از این باندها کشف و توقیف شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برخی از این باندها به صورت مسلحانه فعالیت و مواد مخدر را از خارج از کشور وارد می کردند که قصد ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور را داشته که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و حین حمل و ترانزیت مواد مخدر دستگیر شدند.
وی افزود: اداره کل اطلاعات استان کرمان با رصد و جمع آوری اطلاعاتی و در راستای اجرای سیاست های ترسیمی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مبارزه با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر، ضربه به سرباندهای قاچاق مواد مخدر را در دستور کار قرار داده است.
سالاری در پایان ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در مجموعه اداره کل اطلاعات استان کرمان و نیروهای انتظامی بیان کرد: الحمدالله با مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) امر مبارزه با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر که بعضا غیربومی هستند روند مطلوب و ثمر بخشی دارد.
70 درصد مواد مخدر تولیدی افغانستان به مقصد کشورهای مختلف جهان، وارد مرزهای ایران شده و از پهنای استان کرمان و محورهای مواصلاتی آن عبور می کند به همین علت ماموران نظامی و انتظامی استان کرمان همواره نقش موثری در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بازی می کنند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.