به گزارش ایرنا محمدعلی توحیدی روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان کرمان افزود: ابتدا شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اینکه کار آن سهل و آسانتر است و هم یک انتخابات ملی بوده، شروع خواهد شد و باید آرای تمام کشور تجمیع و نتیجه نهایی اعلام شود.
وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور تنها یک حوزه است اما در شهرستان کرمان حوزه های مختلفی همچون شهر کرمان، ماهان، راین، شهداد، گلباف و غیره وجود دارد که هر کدام یک حوزه انتخاباتی جداگانه هستند.
فرماندار کرمان بیان کرد: به نسبت اهمیت انتخابات، جایگاه ریاست جمهوری بالاتر از شوراهاست.
وی افزود: درصد نهایی مشارکت مردم بعد از انتخابات مشخص می شود ولی شرایط کنونی ما نسبت به گذشته بهتر است یعنی آنچه که شرایط عمومی نشان می دهد گواه بر آن است که شرایط فعلی به نسبت دوره های قبل بسیار بهتر است.
توحیدی گفت: صندوق های رای گیری ریاست جمهوری مربوط به حوزه شهرستان کرمان، شهر کرمان و بخش مرکزی و پنج بخش فرعی دیگر بعد از اینکه در بخش تجمیع شدند، صورتجلسه نهایی آنها نوشته شده و به تایید هیات اجرایی و نظارت می رسد و به فرمانداری شهرستان کرمان تحویل داده می شود.
رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 امروز (جمعه) 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 668 شعبه اخذ رای استان کرمان آغاز شد.
496 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمان برپا شده که از این تعداد 297 شعبه در شهر کرمان است.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.