به گزارش ایرنا نادر ملایی روز یکشنبه در ستاد امور جوانان شهرستان جیرفت افزود: در برخی موارد در فضای مجازی مسائلی بیان می شود که به اصل نظام توهین می شود و گاهی قول هایی از طرف نامزدهای انتخاباتی داده می شود که با اصل قانون منافاتی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: به زودی ادمین های شهرستان را دعوت خواهیم کرد و قانون کار آنها را به خوبی توضیح خواهیم داد چرا که بسیاری از این ادمین ها با وظایف قانونی خود آگاهی ندارند و لازم است نسبت به وظایف خود مطلع شوند.
وی خطاب به نامزدهای انتخابات شوراها گفت: در بررسی کانال های انتخاباتی شاهد قول هایی از این نامزدها هستیم که خارج از وظایف قانونی شخص می باشد.
ملایی افزود: قول های بی مورد نامزدهای انتخاباتی در نهایت باعث یاس و ناامیدی مردم و باعث می شود تا در دیگر مسائل سیاسی نطام مشارکت کمتری را داشته باشند.
وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند تخریب افراد مومن با اصول اسلام سازگاری ندارد و ریختن آبروی یک فرد مرگ تدریجی آن فرد است.
وی گفت: متاسفانه نامزدهای انتخابات در این شهرستان اتاق های فکر را برای تخریب رقبای خود تشکیل می دهند که این نوع رقابت به هیچ عنوان پسندیده نیست.
معاون فرماندار جیرفت گفت: در انتخابات باید حق الناس رعایت شود و با تخریب افراد آخرت خود را به کج خلقی های دنیوی نفروشیم.
وی با بیان این که مسئولان براساس قانون نمی توانند به تبلیغات نامزد خاصی بپردازند گفت: استفاده از امکانات دولتی و در زمان کاری خیانت به نظام می باشد و لازم است همواره وجدان کاری را مدنظر قرار دهند.
وی همچنین به مشکلات جوانان در شهرستان جیرفت اشاره کرد و افزود: مشکلات جوانان همواره از دغدغه های مسئولان است و نباید اجازه دهیم جوانان ما درگیر آسیب های اجتماعی شوند.
ملایی گفت: اگر جوانی با مشکل و آسیبی در جامعه مواجه می شود، قطعا ما مسئولان هم در آن نقش داریم چرا که ما اتاق فکری را برای تخریب رقبای سیاسی انجام می دهیم در صورتی که این اتاق فکر را برای نجات جوانان انجام نمی دهیم.
وی اضافه کرد: ما باید برای آینده جوانان برنامه ریزی داشته باشیم و بدانیم با آسیب دیدن یک جوانان منافع ملی و حق الناس ما هم آسیب خواهد دید.
وی تشویق را لازمه پیشرفت و انگیزه جوانان دانست و افزود: مسئولان باید جوانان برتر و با انگیزه اداره ها را تشویق کنند و این تشویق را لازمه های برنامه کاری خود به حساب آورند.
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت هم در ادامه این جلسه از برگزاری اولین جشنواره جوان برتر سبزواران در جیرفت خبر داد و گفت: این جشنواره 20 اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری سمن های جنوب استان دراین شهرستان برگزار می شود.
سلحشور سالاری خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف خودباوری، ایجاد شور و نشاط و انگیزه برای جوانان برگزار خواهد شد.
وی افزود: این جشنواره با 13 حوزه جوان و رسانه، جوان و قرآن، جوان و مدیریت و غیره برگزار خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: براساس یک فراخوان در سطح شهرستان، جوانان برتر در هریک از این حوزه ها مشخص و در نهایت یک جوان برتر انتخاب خواهد شد و از بین این 13 جوان هم یک نفر برگزیده خواهد شد و در جشنواره های استانی و کشوری مورد ارزیابی و تجلیل قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: نحوه انتخاب جوان برتر در این جشنواره براساس معیارهای ملی و کشوری است و در این انتخاب هیچ گونه سلیقه ای اعمال نظر داده نخواهد شد و فقط به توانایی های شخص پرداخته می شود.
سالاری گفت: دراین جشنواره برنامه های جانبی شامل تئاتر و موسیقی محلی و سرگرمی های خاص جوانان برگزار خواهد شد و همچنین یک سخنران کشوری را برای بررسی مسائل و مشکلات جوانان دعوت خواهیم کرد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.