به گزارش ایرنا، علی خفاجه روز چهارشنبه در حاشیه بازدیدی که به همراه سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از مراحل بسته بندی این مواد غذایی در حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) داشت افزود: با شیوع بحران کرونا، افراد بی بضاعت و اقشار متوسط جامعه از این شرایط دچار آسیب شدند که با همت بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین کمک هیئت امنای مساجد و خیّرین مواد غذایی تهیه شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) رفسنجان ادامه داد: این موادغذایی به همت فرمانده و بسیجیان گردان ۴۱۰ شهید امینی حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) آماده بسته بندی شده که از ابتدای ماه مبارک رمضان ۳۹۱ بسته مواد غذایی با هزینه بالغ یک میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال آماده و توزیع شده است و تعدادی هم در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان توزیع می شود.

خفاجه اظهار کرد: به فرمان مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و مومنانه برای حمایت از خانواده های مستمند و متأثر از کرونا شروع شده است و این رزمایش همچنان با کمک خیّرین، کارآفرینان، بخش خصوصی، پایگاه های مقاومت بسیج و ... ادامه خواهد داشت تا به فرموده رهبری ماه رمضان بیادماندنی را برای مردم رقم بزنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.