علیرضا ابوالحسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برنامه های راهبردی صنعت، معدن و تجارت در ایام پایانی سال و به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ترددهای غیرضروری مردم در سطح شهر و فروشگاه‌های اینترنتی اعلام آمادگی کردند.

وی اظهار داشت: قیمت هر کیلو سیب درختی به صورت سبدی ۶ هزار تومان و به‌صورت خورده فروشی هر کیلو ۶ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

مسئول روابط عمومی صنعت و معدن استان کرمان ادامه داد: قیمت هر کیلو پرتقال به صورت سبدی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و به صورت خرده فروشی ۶ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

ابوالحسنی با اشاره به راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در کرمان گفت: شهروندان در این شرایط که باید در خانه بمانند می توانند خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند.

وی ادامه داد: میوه های شب عید در  فروشگاه های  اینترنتی با قیمت مصوب عرضه می شود. 
مسئول روابط عمومی صنعت و معدن استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان همچنین می توانند با شماره گیری #۵۰۶۰۷۰۸۰*۱*۶۶۵۵* و یا  با وارد شدن به  سایت میوه باران از فروشگاه اینترنتی خرید کنند.

وی افزود: در پایان از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور فاکتور و غیره مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان کرمان و شهرستان ها اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.