امیرمحمود غفاری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: خلاقیت، نوآوری و استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه اقتصادی آرامش پایدار و بدون وابستگی را برای مردم ایران به ارمغان می آورد.

وی اظهار داشت: می توان از وضعیت امروز کشور به واسطه تحریم های ظالمانه به عنوان نعمت استفاده کرد و تامین منابع مالی از نفت را از این نقطه، جدا کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: نیازی بیش از اعتبارات و منابع محدود دولتی در حوزه راه ها وجود دارد و در بودجه سال ۹۹ اتفاقات خوبی در حوزه راه و شهرسازی افتاده اما کفایت این بخش را نمی دهد لذا باید از راهکارهای جایگزین برای افزایش بهره وری در منابع موجود و جذب سرمایه غیردولتی استفاده کنیم.

وی بیان داشت: بخش خصوصی امروز در مسیرهای ارتباطی دارای صرفه اقتصادی طرح اجرا کند لذا باید از ظرفیت های موجود استفاده بهینه کنیم و این امر عین اقتصاد مقاومتی است.

غفاری با بیان اینکه حوزه راه و شهرسازی بسیار گسترده و با آحاد جامعه در ارتباط است ادامه داد: دستورالعمل شورای هماهنگی در راستای هم افزایی تمام ارکان این حوزه به تایید وزیر راه و شهرسازی رسیده است.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی برای مردمی بودن، خدمت به مردم، عمل خالصانه و صداقت در عمل را مورد تاکید قرار داده که این خصوصیات در مدیران استان کرمان مشاهده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.