به گزارش ایرنا، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی خدمات سفر کرمان‌ افزود: این استان با وجود هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و هفت هزار اثر شناخته شده می‌تواند درآمد زیادی در حوزه گردشگری داشته باشد.
وی با بیان اینکه باید راهکارهایی برای جذب گردشگران خارجی و داخلی اندیشیده شود اظهار داشت: در این حوزه می‌توان از توان از کرمانی‌های مقیم در داخل و خارج از کشور به عنوان سفیر تبلیغاتی در حوزه گردشگری استفاده کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در آبان ماه ‌و همچنین بیماری کرونا نگرانی‌هایی وجود دارد که گردشگری در ایام نوروز همانند قبل انجام نشود.
آیت‌اللهی موسوی با اشاره به اینکه باید جاذبه ایجاد کنیم تا گردشگران داخی، استان کرمان را به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری خود انتخاب کنند ادامه داد: باید از ظرفیت گردشگری داخلی بیش از گذشته استفاده کرد و از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ‌ها برای تبلیغات در این حوزه بهره گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر تسریع برنامه ریزی برای جذب گردشگران نوروزی بیان داشت: این استان نیازمند گردشگر داخلی است و باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها با یاری هتلداران، آژانس‌های مسافرتی و سایر دست‌اندرکاران این حوزه انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.