حجت‌الاسلام احمد نجنو امام‌جمعه قلعه‌گنج در این آیین گفت: مردم شهرستان قلعه‌گنج به خوبی با چهره، راه و منش سردار شهید سپهبد سلیمانی آشنا هستند  و مِهر حاج قاسم سلیمانی به طور خاص در دل همه مردم این دیار است.

وی افزود: مردم قلعه‌گنج از سال‌ها قبل با این چهره خدوم و خدمتگذار آشنا بودند و یادمان نمی‌رود در دهه 70 آن زمانی که نا امنی در این شهرستان و در جنوب کرمان به بالاترین حد خود رسیده بود و مردم طعم شیرین امنیت را بعد حضور حاج قاسم سلیمانی پس از پاکسازی اشرار به زیبایی هرچه تمام چشیدند.

حجت‌الاسلام نجنو ادامه داد: مردم ما، در دهه هفتاد فهمیدند که امنیت یعنی چه و ایجاد امنیت شیرین‌ترین هدیه حاج قاسم به مردم این مرز و بوم بود که این خطه را از لوث اشرار و نا امنی پاک کرد.

وی افزود: نام حاج قاسم سلیمانی هیچوقت از دلها و ذهن‌ها پاک نخواهد شد بلکه به عنوان یک اسطوره در دل همه ملت ایران و جهان اسلام ماندگار خواهد بود.


الیاس دستجردی رییس شورای شهر قلعه‌گنج نیز گفت: نامگذاری این بلوار به پاس رشادت‌ها، دلیری‌ها و فداکاری‌های سردار جهان اسلام در ایجاد امنیت و آرامش در مناطق جنوبی استان و خصوصا قلعه‌گنج است. 

وی اضافه کرد: امروز کمترین کاری که شورا و مردم قلعه‌گنج به پاس خدمات ایشان می‌توانند انجام دهند، زنده نگهداشتن نام و یاد این شهید بزرگوار است.

رییس شورای شهر قلعه‌گنج گفت: حاج قاسم بیش از یک نام است، او به عنوان یک نماد و اسطوره ملی و جهانی در سطح جهان شناخته شده و باعث افتخار مردم این سرزمین است.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و جمعی از همراهان، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام آمریکا به وی اعلام شد.

مراسم تشییع و وداع با سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی روز سه شنبه هفته جاری در کرمان برگزار و پیکر مطهر این شهید والا مقام در گلزار شهدای شهر کرمان در کنار همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.