به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری یادواره هزار و ۲۰۱ شهید عشایر استان کرمان افزود: جامعه عشایری این استان فرماندهان بی نظیری را نیز شامل می شود که در رأس آنها امروز یک شخصیت جهانی است که در خدمت رهبری، اسلام را در جهان حمایت و پشتیبانی می کند تا نگاه اسلامی و انقلابی در جهان پرطرفدار و در برابر استکبار موفق شود لذا نقش سردار سلیمانی نقش کاملاً برجسته ای است.

وی ادامه داد: جامعه عشایری نقش های پیدا و پنهانی در راستای حفظ و پیشبرد نظام و دفاع از ارزش ها ایفا می کنند و  توانمندی های این جامعه  از زمان حدوث اسلام تا امروز روز به روز  قوی تر شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به نقش برجسته اقشار مختلف جامعه به ویژه عشایر استان کرمان در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم آنچه به عنوان انرژی، رزمندگان را در خط مقدم نگه می داشت و شب عملیات حاضر می کرد حقیقتاً به معنی واقعی کلمه انسان بودن و خودساختگی بود.

وی با تاکید بر این مطلب که جریان پویای شهادت در اسلام انسان ساز، بی بدیل و ظلم ستیز است، تصریح کرد:  اینکه اقدامات ضد فرهنگی دشمنان موفق نیستند نیز به دلیل خون پاک شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امید است که برگزاری یادواره هزار و ۲۰۱ شهید عشایر استان کرمان  سرفصلی برای توجه ویژه در رابطه با شهدای آن باشد.

یادواره یکهزار و ۲۰۱شهید عشایر استان کرمان سوم بهمن ماه امسال در جیرفت برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.