حجت الاسلام محمد محمودآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام استان کرمان به عنوان معین خوزستان (حمیدیه) از سوی وزارت کشور، ستاد مرکزی این استان در حمیدیه مستقر و اقلام امدادی، بهداشتی و درمانی نیز بر اساس هماهنگی های استانی، در بین مردم توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه در اولین اقدام، سیل بندهای اطراف حمیدیه مستحکم و پس از آن برای بازگشایی جاده های دسترسی اقدام شد، اظهار داشت: تاکنون 260 چشمه سرویس بهداشتی برای روستاهای حمیدیه راه اندازی شده است.
نماینده استاندار کرمان و مسئول ستاد معین این استان در امور کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان تاکید کرد: 50 دستگاه کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی، کامیون و تانکر آب رسان نیز در منطقه مستقر شده و خدمات رسانی به مردم را بر عهده دارند.
حجت الاسلام محمودآبادی به اقدامات حوزه فرهنگی و تبلیغی نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا تعدادی اقلام فرهنگی و تبلیغی به منظور توزیع در اردوگاه ها درخواست شده است.
وی به سفر استاندار کرمان به مناطق سیل زده خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: استاندار کرمان در این سفر در جریان فعالیت های انجام شده از سوی استان کرمان قرار گرفت و دستوراتی برای بهتر شدن فعالیت ها و هماهنگی بیشتر را صادر کرد.
مدیرکل حوزه استاندار کرمان اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های انجام شده و احتمال بارش های گسترده، پیش بینی هایی برای تقویت سیل بندها و اجرای طرح های جدید انجام شده و آمادگی لازم برای انتقال بخشی از روستائیان به اردوگاه ها نیز وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه امنیت حمیدیه تامین شده است، گفت: ستاد مرکزی استان کرمان در حمیدیه، آمادگی لازم برای مدیریت حوادث جدید احتمالی را دارد.
وی از پیگیری ها و تلاش های استاندار کرمان، مردم استان، مدیران استانی، شرکت های اقتصادی و سپاه ثارالله استان کرمان تقدیر کرد و گفت: نیروی انسانی مورد نیاز و موکب های لازم در حمیدیه مستقر شده اند و فعلا نیازی به اعزام موکب های جدید و نیروی انسانی بیشتر وجود ندارد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.