به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر قلعه گنج در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ و به منظور کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی در محور این شهر به چاه دادخدا اقدام به برپایی ایست و بازرسی مقطعی می کنند.
وی ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو پژو 405 که به عنوان راه پاک کن مواد بود توسط عوامل دیده بانی شناسایی و به تیم عمل کننده اعلام شد، پس از گذشت مدتی یک دستگاه پژو پارس حامل مواد مخدر وارد ایست و بازرسی شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: قاچاقچیان به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کردند که در یک اقدام ضربتی و تعقیب و مراقبت در نهایت قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با توجه به پوشش جنگلی منطقه، خودروها را رها کردند و از منطقه متواری شدند که با تلاش ماموران یکی از قاچاقچیان دستگیر و 2 خودرو توقیف شد.
وی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر قاچاقچیان افزود: پلیس در بازرسی از خودرو پژو پارس 227 کیلو حشیش را کشف کرد.
سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی110، پلیس را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری کنند.
** 104 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس بم کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف بیش از 104هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح برخورد با قاچاق فرآورده های نفتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اکبر نجفی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای طرح برخورد با قاچاق فرآورده های نفتی در پی گشت زنی های هدفمند به چهار دستگاه خودرو سنگین مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: مامورن انتظامی موفق شدند در بازرسی از 2 دستگاه تریلی 202 بشکه 220 لیتری و از 2 دستکاه خودرو تانکر نیز 60 هزار لیتر در مجموع 104 هزار و 440 لیتر سوخت قاچاق که از اراک به مقصد سیستان بلوچستان در حال انتقال بودند را کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به دستگیری چهار نفر در این خصوص و معرفی آنان به مرجع قضایی تصریح کرد: اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی این فرماندهی، شناسایی قاچاقچیان کالا و سوخت را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و در این زمینه اقدامات امنیتی و مراقبتی شدیدی را در محورهای مواصلاتی شهرستان به اجرا گذاشته است.
بم در فاصله 185 کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.
استان کرمان به لحاظ نزدیکی با استان های مرزی شرق کشور محل تردد قاچاقچیان و جابجایی محموله های قاچاق است و در این رابطه هزینه های مادی و معنوی زیاید پرداخت می کند.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.