به گزارش ایرنا ، احمد حمزه شامگاه شنبه در آئین تودیع و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس درس های زیادی برای مردم ایران در بر داشت از این رو برای گذر از شرایط موجود نیاز به عزم ملی داریم.
وی ادامه داد: عزت و شأن ملت ایران در گرو جهاد و شهادت است که این مساله مانع از طمع دشمن به میهن اسلامی شده و امروز ملتی سربلند و عزتمند هستیم.
حمزه تصریح کرد: یکی دیگر از درسهای دوران دفاع مقدس تکیه و اعتماد به جوانان است و این تجربه در زمان جنگ و نیز امروز موفقیت آمیز بوده لذا امروز هم مسئولان باید امور را به جوانان بسپارند تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.
نماینده مجلس با بیان اینکه بخش عمده مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز جامعه ناشی از کم رنگ شدن مسئولیت پذیری اجتماعی است، اظهار داشت: اگر امور جامعه به فرد مسئولیت پذیر سپرده شود دستاوردهای زیادی خواهد داشت چرا که در قبال مسئولیت خود پاسخگوست.
***
اهتمام ویژه دولت بر رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی جنوب کرمان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دولت اهتمام ویژه ای بر رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی جنوب کرمان دارد بنابراین با رویکرد جدید شاهد توسعه روز افزون این دانشگاه هستیم.
اصغر مکارم افزود: اجرای طرح تحول سلامت از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید بود که ارائه این خدمات در حال توسعه است.
وی ادامه داد: طرح های بزرگی در سطح دانشگاه رو به اتمام هستند که با حضور وزیر محترم بهداشت به زودی به بهره برداری می رسند.
به گزارش ایرنا ،در پایان این آئین از زحمات مسعود مطهری معاون سابق بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تجلیل شد و نادر پورجمالی به عنوان معاون جدید بهداشتی این دانشگاه معرفی شد.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
/7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.