عرفان امیرخسروی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات فوتبال استان کرمان در مسیر صحیح توسعه، توام با رشد فوتبال پهناورترین استان کشور قرار گرفته و با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و اقدامات در دست انجام، شاهد پیشرفت روز افزون فوتبال در استان هستیم.
وی با اشاره به تلاش کادر مدیریتی هیات فوتبال استان در برپایی این رقابت ها و لیگ ها تصریح کرد: علی قرایی در جایگاه رئیس هیات فوتبال استان، به لیگ ها و رقابت های فوتبال تمامی رده های سنی، نظم داده و با تلاش مضاعف و وسواس فعالیت ها را دنبال می کند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان گفت: مسابقات فوتبال این استان در رده سنی نونهالان، به مرحله نیمه نهایی رسیده و چهار تیم به این مرحله صعود کرده اند.
وی افزود: تیم های آینده سازان کرمان و رزمنده بم و همچنین تیم های مس شهربابک و گل گهر سیرجان چهار تیمی هستند که باید بازی رفت آنها روز نخست مهرماه و بازی برگشت نیز پنجم این ماه برگزار شود تا تکلیف تیم های صعودکننده به فینال و رده بندی مشخص شود.
امیرخسروی با بیان اینکه مسابقات فوتبال رده سنی نوجوانان در 2 گروه سنی کمتر از 15 سال و 16 سال برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی 15 سال، در سه گروه با حضور 12 تیم در حال برگزاری است که در گروه اول تیم های مس کرمان و شهاب کرمان به ترتیب در جایگاه نخست و دوم قرار دارند.
وی گفت: در گروه ب نیز تیم های امیران کرمان و گل گهر سیرجان تیم های نخست و دوم هستند و در گروه ج که می توان عنوان گروه مرگ این رقابت ها را برای آن برگزید، تیم های مس رفسنجان و شهید ترک زاده تا این لحظه به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به رقابت نفس گیر 13 تیم حاضر در مسابقات نوجوانان زیر 16 سال تصریح کرد: در گروه الف این رقابت ها که به میزبانی شهربابک برگزار شد، تیم های مس شهربابک و دانش آموختگان عنبرآباد صعودشان قطعی شده است.
وی با اشاره به لحاظ نشدن موارد انضباطی ادامه داد: در گروه ج این رقابت ها نیز تیم های زغالشویی زرند و گام اول سیرجان به ترتیب اول و دوم شدند و رقابت ها در گروه ب نیز در حال برگزاری است.
امیرخسروی همچنین به برگزاری نخستین دوره مسابقات جوانان زیر 17 سال اشاره کرد و گفت: این مسابقات از روز پنج شنبه 15 شهریورماه جاری راس ساعت 16 و 30 دقیقه با بازی 2 تیم مس کرمان و آینده سازان آغاز خواهد شد.
وی افزود: چهار تیم مس کرمان، آینده سازان، سرخابی کرمان و شهرداری کرمان در این مسابقات حضور دارند.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.