پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهرستان کرمانشاه با هدف برخورد با سرشاخه های اصلی توزیع مواد مخدر و خرده فروشان که از ابتدای هفته آغاز شده همچنان در حال اجراست.
وی ادامه داد: در این عملیات ها، یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر روانگردان به نام ' د. م ' که دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز قرار داشت با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.
سرهنگ دلیری افزود: ماموران همچنین پس از دستگیری این قاچاقچی موفق به کشف 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر صنعتی (شیشه) و دستگیری سه نفر از همدستان وی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه به پاکسازی محله آقاجان نیز اشاره و اظهار کرد: با کمک ماموران کلانتری حوزه مربوطه، 13 خرده فروش مواد مخدر از سطح محله جمع آوری و دستگیر شدند.
وی یاداوری کرد: کشف حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدام های صورت گرفته توسط پلیس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است.
سرهنگ دلیری با بیان اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده ادامه دارد، گفت: اجرای این طرح با استقبال بسیار خوب مردم مواجه بوده است و با مراجعه به ماموران خواستار ادامه یافتن آن شده اند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.