به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی قصرشیرین افزود: همچنین 56 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز از محل اعتبارات توازن منطقه ای برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه کاره این شهرستان اختصاص یافت.
وی اظهارداشت: این طرح ها در 18 فصل و شامل بخش های امور عمومی ، کشاورزی، منابع طبیعی ، انرژی ، توسعه خدمات شهری و روستایی ، آب و فاضلاب ، کاهش آلودگی هوا ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، فرهنگ و هنر ، گردشگری ، رسانه ای ، فنی و حرفه ای ، حمایتی ، دینی و مذهبی است.
فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین 210 میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات زلزله برای مرمت و بازسازی واحدهای اداری این شهرستان که در جریان زلزله آبان پارسال دچار آسیب شدند ، اختصاص یافته است.
تاتار افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های موجود ، باید نسبت به جذب اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام اهتمام و شتاب عمل بیشتری داشته باشند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان برای مراودات تجاری و مسافری و بازرگانی فعال است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.