به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد عربده کشی و قدرت نمایی در شهرک سراب نیلوفر کرمانشاه، بلافاصله ماموران پاسگاه این منطقه وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با عربده کشی باعث اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش مردم شده اند که با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.
سرهنگ مرزبانی عنوان کرد: با اقدام به موقع ماموران پاسگاه سراب نیلوفر و پس از مدتی تعقیب و گریز متهمین دستگیر و به پاسگاه انتقال داده شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: برای هر سه متهم پرونده تشکیل و برای صدور حکم مناسب و سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سرهنگ مرزبانی با تاکید بر اینکه پلیس بدون هیچگونه مماشاتی با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد، گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه عرض اندام به چنین افرادی نخواهیم داد.
وی افزود: همکاری خوب مردم با پلیس باعث شده تا مخلان نظم و امنیت زودتر در چنگال قانون گرفتار و اجازه قدرت نمایی از آن ها گرفته شود.

** افزایش گشت های پلیس کرمانشاه در ایام نوروز
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از افزایش گشت های پلیس در ایام نوروز به منظور افزایش سطح امنیت در شهر خبر داد و گفت: این افزایش گشت ها شامل گشت های موتوری و خوردویی در سطح شهرستان و همچنین گشت های پیاده در مراکز گردشگری شهر کرمانشاه می شود.
سرهنگ حسین براری اظهار داشت: 58 گشت خودرویی و 30 گشت موتوری و 14 ایستگاه پلیس کار تامین امنیت شهرستان کرمانشاه را برعهده دارند.
وی یاداور شد: 59 پلیس افتخاری و 48 پلیس پیاده نیز در سطح شهر کرمانشاه به منظور ارتقاء امنیت مردم و مسافران نوروزی به کار گیری شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین با هشدار به هنجارشکنان گفت: افراد و خودروهایی که در ایام نوروز برای مردم و مسافران ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات بازداشت و خودروی آنها متوقف خواهد شد تا بر اساس قانون با آنها برخورد شود.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و ایجاد مزاحمت توسط مخلان نظم و امنیت عمومی، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل آنها رسیدگی شود.
شهرستان کرمانشاه در طول ایام نوروز 96 پذیرای بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر و گردشگر نوروزی بود و پیش بینی می شود امسال این رقم افزایش یابد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.