حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت سراب روانسر و غار قوری قلعه به ترتیب شاهد بیشترین بازدید کننده و گردشگر نوروزی بوده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روانسر ورودی سایر شهرستان های اورامانات است، شاهد ورود حجم زیادی مسافر به آن هستیم و از شروع مسافرت های نوروزی بیش از 172 هزار نفر وارد روانسر شده اند.
فرماندار روانسر اضافه کرد: در این بازه زمانی بیش از 47 هزار نفر در پنج واحد آموزشی، مهمانسراهای ادارات و اقامتگاه های بوم گردی و چادرهای مسافرتی در بوستان ها و حاشیه بلوارها اسکان یافتند.
ویسمرادی اظهار کرد: بازرسان و کارشناسان ادارات و ارگان های ذیربط نیز به صورت منظم از واحدهای پذیرایی و ارائه دهنده مواد خوراکی و غذایی در سطح شهرستان بازرسی می کنند و تاکنون 181 مورد بازرسی انجام شده است.
وی گفت: روانسر با طبیعت زیبا و آثار طبیعی شاخصی مانند سراب روانسر و غار قوری قلعه برای گردشگران و مهمانان نوروزی جذابیت های خاصی دارد.
فرماندار روانسر افزود: وجود طبیعت زیبا و بکر و همچنین وجود آثار باستانی و سیاحتی همچون سراب روانسر و غار قوری قلعه در این شهرستان، جاذبه های خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است.
غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر با قدمتی بیش از 40 هزار سال، سراب جابری و طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، سد کیلانبر، ارتفاعات شاهو، تپه های سه گانه موسایی و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهرستان روانسر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.