سرهنگ عزیز الهیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر و تغییر تاکتیک ها همچنین افزایش گشت های انتظامی، شاهد کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در سطح شهرستان بودیم.
وی گفت: همچنین با تلاش شبانه روزی و بی وقفه ماموران و انجام کارهای اطلاعاتی، میزان کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در سال 96 در مقایسه با سال 95 به ترتیب 6 و 70 درصد رشد داشته است.
فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: مجموع ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در سال 95 نزدیک به 57 میلیارد ریال و در سال 96 نزدیک به 96 میلیارد ریال رسیده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در سال 96 میزان افزایش کشفیات سیگار 248 درصد، کودشیمیایی سه هزار و 656 درصد، لباس های خارجی 532 درصد، چای 508درصد، برنج 46 درصد، انواع لوازم خانگی 105 درصد، عتیقه 917 درصد، سوخت قاچاق 127 و همچنین مواد محترقه 150 درصد، در مقایسه با سال 95 افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: در ایام نوروز نیروی انتظامی به ‌صورت 100 درصدی در آماده‌ باش است و تیم های خودرویی، موتورسوار و پیاده امنیت را برقرار خواهند کرد.
فرمانده انتظامی کنگاور گفت: شعار امسال طرح نوروزی پلیس آرامش بهاری با نظم و امنیت است و طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند آغاز شده و تا 25 فروردین ادامه دارد.
وی با بیان اینکه امنیت یکی از شاخص‌های اصلی در هر جامعه‌ای است و وجود این شاخص باعث توسعه همه ‌جانبه به ‌ویژه در حوزه گردشگری می‌شود، گفت: فراهم کردن محیطی توأم با نظم و آرامش، از اهداف و رویکردهای اصلی پلیس در طول اجرای طرح نوروزی خواهد بود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.