به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد حجتی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه، همچنین از مسئولان خواست در راستای حفظ و حراست از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و کوشش بیشتری کنند.
وی در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را موجب وحدت در میان همه مسلمانان جهان و همچنین ایجاد صلح در دنیا دانست و گفت: ملت ایران همواره پرچمدار صلح و وحدت در دنیا بوده و هستند.
امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه خطبه ها به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز نیز اشاره کرد و گفت: بهار نشانه تحول است و این تحول 40 سال قبل با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ایجاد شد و امیدواریم در سال جدید نیز شاهد پیشرفت های ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اهداف این نظام الهی باشیم.
حجتی در ادامه دستگیری از نیازمندان و کمک به فقرا را در روزهای پایانی سال و عید نوروز یکی از نیازهای ضروری دانست و از مسلمانان خواست به کمک این اقشار بپردازند تا آنها نیز عید خوش و بدون دغدغه ای داشته باشند.
وی در ادامه خطبه ها همچنین از تلاش نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت در سطح جامعه قدردانی کرد و افزود: با هوشیاری و تلاش نیروهای انتظامی شاهد کاهش شدت مصدومیت و خسارت در چهارشنبه آخر سال در کشور و همچنین استان کرمانشاه بودیم.
خطیب جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ماه رجب را ماه اعتکاف و دعا دانست و از مسلمانان خواست از برکات این ماه استفاده کنند.
او روزه گرفتن در ماه های شعبان و رجب را دارای ثواب بیشتری دانست و گفت: این ماه ها فرصت خوبی برای خودسازی انسان است.
حجتی، همچنین با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت گفت: ملت ایران دست بیگانگان را از کشور و نعمت های الهی کوتاه کردند.
وی به دیگر مناسبت نزدیک در ماه فروردین نیز اشاره کرد و با اشاره به هجوم مأموران رژیم طاغوت به مدرسه فیضیۀ قم در دوم فروردین سال 42 گفت: این واقعه نقطه عطفی در آغاز نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی بود.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.