به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رسول آزادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دست فروشان از جمله اقشار ضعیف و کم درآمد شهر هستند و ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی آنها، هرگز از برخورد بد پرسنل اجراییات با آنها چشم پوشی نخواهیم کرد.
وی اظهار کرد: اکنون که ایام پایان سال و فصل خرید مردم است شاهد حضور انبوه دست فروشان در نقاط مختلف شهر هستیم که نیاز است با ارائه طرحی آنها را ساماندهی کرد.
وی ادامه داد: اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه وظیفه دارد که ضمن ساماندهی دستفروشان در نقاط مختلف شهر، شرایطی را فراهم آورد که این اقشار ضعیف و کم درآمد بتوانند در این روزهای پایانی سال به کسب درآمد حلال برای خانواده خود بپردازند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون چندین مورد گزارش از برخورد بد برخی از پرسنل اجراییات با دستفروشان به ما رسیده است، گفت: برخورد بد با دستفروشان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و درب اتاق مدیران اداره اجرائیات نیز باید در این ایام کاملا باز بوده و پاسخگوی آنها باشند.
آزادی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه هر روز شاهد حضور دستفروشان بسیاری هستند که به دفتر آنها مراجعه کرده و از برخورد بد پرسنل اجرائیات گلایه مند هستند.
وی افزود: از آنجایی که در ایام تعطیلات نوروز ممکن است برخی از اعضای شورا در مسافرت باشند و نتوانند پاسخگوی این عزیزان باشند از این رو ضرورت دارد که مدیران اداره اجرئیات با تکریم ارباب رجوع، امور مربوط به آنها را به نحو احسنت انجام دهند.
وی تاکید کرد: شهرداری باید در این ایام پایانی سال که میزان خرید مردم از بازار بیشتر است مکان هایی را به دستفروشان اختصاص دهد که این شهروندان ضعیف و کم درآمد نیز بتوانند اندک درآمدی برای خانواده خود کسب کنند.
آزادی همچنین گفت: همچنین نیاز است که ساعات کار اصناف نیز در این روزهای پایانی سال بیشتر شود تا مردم بتوانند با سهولت بیشتری به خرید عید خود از بازار بپردازند.
از جمعیت 2میلیون نفری استان کرمانشاه حدود یک میلیون نفر در مرکز استان سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.