به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید احمدی، هامون درفشی پور و محدثه آقایی در وزن 67- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و احسان حیدری در وزن 84- کیلوگرم و سامان حیدری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی پاریس بودند.
در میان نمایندگان کاراته استان کرمانشاه در لیگ جهانی تنها درفشی پور بود که با پنج پیروزی و یک شکست توانست مدال برنز رقابت های کاراته وان را کسب و دست پر مسابقات را ترک کند.
سعید احمدی نیز تا دیدار رده بندی نیز پیش رفت اما در مرحله آخر کم آورد و از کسب مدال بازماند ولی سایر کاراته کاهای کرمانشاهی وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشتند.

**درفشی پور تنها مدال آور کاراته کاهای کرمانشاهی در لیگ جهانی
هامون درفشی پور که یکی از نمایندگان وزن 67- کیلوگرم ایران در لیگ جهانی بود در اولین مسابقه خود 4 بر یک از سد حریف دومنیکنی گذشت و در ادامه 2 بر یک کاراته کایی از ایتالیا را شکست داد.
این کاراته کا کرمانشاهی در سومین مسابقه خود 3 بر صفر مقابل ورزشکار ترکیه ای پیروز شد اما در مسابقه چهارم برابر حریف فرانسوی یک بر صفر نتیجه را واگذار و به جدول شانس مجدد رفت.
نماینده وزن منفی 67 کیلوگرم کاراته ایران در این گروه با شکست 7 بر 3 کاراته کا امریکایی به دیدار رده بندی راه پیدا کرد و در این دیدار نیز مقابل لوکا مارسکا حریف سرشناس ایتالیایی 2 بر یک پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

**احمدی از کسب مدال برنز بازماند
سعید احمدی که سابقه قهرمانی در لیگ جهانی را نیز دارد در دیدار نخست خود نماینده گواتمالا را 8 بر صفر از پیش رو برداشت و در مبارزه دوم پس از تساوی یک بر یک مقابل کاراته کایی از ژاپن با قانون سنشو نتیجه را به حریف واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
وی در این گروه ابتدا 5 بر صفر از سد حریف آذربایجانی گذشت و سپس کاراته کا ترکیه را 7 بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی راه یافت.
احمدی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مقابل حریفی از بلژیک قرار گرفت و با حساب 6 بر 4 نتیجه را واگذار کرد تا از کسب مدال محروم بماند.

**ناکامی برادران حیدری در لیگ جهانی
2 تن دیگر از نمایندگان کاراته ایران برادران حیدری (سامان و احسان) در اوزان به اضافه 84 و منفی 84 کیلوگرم بودند که هر 2 از کسب مدال در این رقابت ها ناکام ماندند.
سامان حیدری یکی از نمیاندگان وزن به اضافه 84 کیلوگرم ایران در دیدار نخست خود برابر حریفی از ترکیه 3 بر 2 پیروز و در دیدار دوم نیز کاراته کا روسیه ای را 2 بر یک در وقت طلایی مغلوب کرد.
این کاراته کا در سومین مبارزه مقابل ورزشکاری از آذربایجان پس از تساوی 3 بر 3 با حکم داوران پیروز شد اما در چهارمین مسابقه 2 بر یک مغلوب حریف اکوادری شد و با توجه به عدم راهیابی این حریف به دیدار فینال از مسابقات کنار رفت.
احسان حیدری کاراته کا وزن منفی 84 کیلوگرم نیز با قبول شکست 3 بر یک مقابل حریفی از آمریکا و عدم راهیابی این حریف به دیدار فینال مجبور به ترک مسابقات شد.

**خدابخشی و آقایی از کسب مدال بازماندند
در وزن منفی 84 کیلوگرم رقابت های لیگ جهانی مهدی خدابخشی در همان دیدار نخست مقابل حریفی از روسیه 6 بر 2 شکست خورد و با توجه به عدم راهیابی این حریف به دیدار فینال از مسابقات کنار رفت.
در رقابت های بخش بانوان نیز محدثه آقایی در وزن 68 کیلوگرم با قبول شکست 3 بر یک برابر حریف بلژیکی و عدم راه یابی این حریف به دیدار پایانی مجبور شد خیلی زود مسابقات را ترک کند.
اولین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال 2018 با حضور 756 کاراته کا از 81 کشور جهان در پاریس فرانسه برگزار شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.