به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری در خطبه های این هفته نماز جمعه جوانرود با اشاره به اینکه ناآرامی های اخیر در کشور طراحی دشمن برای مایوس کردن مردم از انقلاب بود، افزود: مردم باید مطالبات به حق خود را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.
وی با تاکید براینکه مسئولان باید پاسخ خواسته های به حق مردم را بدهند، اظهار داشت: باید پذیرفت که فقر و بیکاری فسادآور و آسیب زا است، بنابراین باید با همراهی و همدلی حرف های مردم را بشنوند و برای زدودن معضلات معیشتی به طور جدی گام های اساسی بردارند.
خطیب جمعه جوانرود خاطرنشان کرد : حضرت امام (ره) در تبیین مردم سالاری در نظام اسلامی پنج اصل حق انتخاب، حق نصیحت دولتمردان، حق طرح مسئله و اشکال، حق انتقاد و اعتراض را تحت عنوان حقوق سیاسی شهروندی عنوان و تاکید فرمودند که هیچ مسئولی حق سلب این حقوق را از مردم ندارد.
ماموستا فخری با تاکید بر حفظ امنیت ملی افزود: حفظ امنیت برای انجام امور مملکت یک امر اجتناب ناپذیر است و مردم باید حافظ این امنیت باشند تا بهانه ای به دست معاندان و دشمنان داده نشود.
وی یادآورشد: بصیرت، صبر و هوشیاری در این روزها می تواند مردم را به حقوقشان نزدیکتر کند و دشمنان را از مقاصد شومشان دورتر نماید.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.