وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت سد جامیشان و برخورداری از ظرفیت های ارزشمندی از قبیل موقعیت توپوگرافی مناسب، وجود آب سد و تخصیص آن برای اجرای طرح، دسترسی به جاده اصلی و، خوش آب و هوا بودن منطقه در بلندمدت، موجب اشتغال و رشد و توسعه سنقر و کلیایی خواهد شد.
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: با توجه به انجام اقدام های اولیه از جمله تهیه طرح ساخت مجتمع و ارائه آن در این جلسه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط حاضر در جلسه بایستی بدون مانع تراشی و با به حداقل رساندن مراحل اداری در شهرستان و استان در خصوص پاسخ به استعلام های مربوط به این طرح اقدام نمایند.
محمدی همچنین دیگر ظرفیتهای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در سد شهدا شامل احداث باغ، کشت گیاهان دارویی، پرورش ماهی در قفس و ماهیگیری را تشریح کرد و گفت: ازمتقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه ها نیز حمایت می کنیم.
به گفته سرمایه گذار طرح مذکور، در این مجتمع طرح هایی شامل احداث رستوران، سوئیت، استخر شنای روباز و محصور، استخر ماهیگیری تفریحی، اسکله ماهیگیری، قایقرانی و جت اسکی، آبنما و آبشار مصنوعی، پارکینگ، نمازخانه، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، آلاچیق، مسیر ورودی پیاده و سواره پیش بینی شده است.
سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و سد جامیشان در فاصله 15 کیلومتری جنوب سنقر در مسیر کرمانشاه قرار دارد.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.