به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر همتی روز جمعه در جلسه ستاد اربعین که در استانداری به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این خدمات شامل آسفالت معابر، فراهم کردن گیت ها و خدمات شهری می شود.
وی افزود: علاوه بر این خدمات موکب هایی نیز در طرف عراقی برای خدمات دهی به زایران ایجاد می شود.
جانشین رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون برخی از کمیته های ستاد اربعین کارهای خود را انجام ‌نداده اند، گفت: گیت های تردد زائران در مرزهای ما تاکنون نصب نشده اند که باید هرچه زودتر نصب شوند.
همتی با اشاره به اهمیت برق کشی در طول مسیر گفت: باید آب و برق موکب های طول مسیر به سرعت تامین شود تا بتوانند به خوبی به زایران خدمت رسانی کنند.
جانشین رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به صدور ویزا برای زایران توسط کنسوگری عراق در کرمانشاه گفت: تعدادی دفتر غیرمجاز برای ثبت نام ویزا فعال هستند که باید هرچه زودتر بسته شوند و تنها دفاتر مجاز در این زمینه فعالیت کنند.
همتی با بیان اینکه کمیته بهداشت و درمان تاکنون عملکرد مناسبی داشته است، گفت: 12 دستگاه آمبولانس در قصرشیرین مستقر خواهند شد و 60 بیمارستان در حالت آماده باش قرار می گیرند.
وی ادامه داد: بیمارستان ها و مراکز درمانی قصرشیرین و خسروی به خوبی تجهیز شده اند و امکانات درمانی در مرز برقرار است.
جانشین رییس ستاد اربعین کرمانشاه گفت: استان های معین کرمانشاه برای حمایت از سفرهای اربعین تاکنون کاری را انجام نداده اند و آماده ایام اربعین نیستند.
همتی اعلام کرد که آمادگی لازم به منظور اسکان روزانه 15 هزار نفر زایر در استان کرمانشاه ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه به 70 هزار نفر در ایام اربعین در کرمانشاه تغذیه داده خواهد شد، عنوان کرد: اوقاف، ستاد اجرایی فرمان امام، ارتش و استان اردبیل هر یک 10 هزار نفر و سپاه 30 هزار نفر را روزانه پذیرایی خواهند کرد.
جانشین رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه، با بیان اینکه کارهای هماهنگی با کنسولگری به خوبی انجام می شود، گفت: کمیته فرهنگی تاکنون عملکرد خوبی در زمینه تبلیغاتی نداشته است.
همتی با تاکید بر اینکه نقاط کور از نظر آتن دهی تلفن همراه باید برطرف شوند، افزود: کمیته خدمات شهری تاکنون اقدام های لازم به منظور استقرار در قصرشیرین انجام‌ نشده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.