رضا نظری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لعیا محمدی ورزشکار کرمانشاهی است که در بخش تپانچه انفرادی در جایگاه دوم ایستاد.
وی ادامه داد: در این بخش سیده زهرا حسینی از یزد و پگاه لطفی از ایلام نیز به ترتیب عناوین اول و سوم را از آن خود کردند.
رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بخش تیمی رشته تپانچه نیز، تیم آذربایجان غربی، یزد و ایلام در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
نظری در پایان یادآور شد: نخستین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی نوجوانان دختر کشور یکشنبه شب با حضور 131 ورزشکار در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

**2 قایقران کرمانشاهی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه نیز از دعوت 2 قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب های آرام در 2 بخش کانوکانادایی و کایاک رده سنی بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
محمد سهراب بیگ در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: علی اجاقی در بخش کانو کانادایی و محمدطاهر حسینی افشار نیز در بخش کایاک حضور دارند.
وی افزود: ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آب های آرام از روز گذشته (12 شهریور) آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه ادامه داد: این اردو با حضور پنج ملی پوش در بخش کانو و 11 ملی پوش در بخش کایاک در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
سهراب بیگ همچنین از الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی تیم ملی کانوکانادایی و ایرج اقلیمی به عنوان سرمربی تیم کایاک مردان ایران یاد کرد.
وی در پایان و با بیان اینکه تیم ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، گفت: اجاقی و حسینی افشار به عنوان اعضای تیم ملی در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.