به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد همتی روز شنبه در همایش تجلیل از نیروهای نمونه شهرداری ها و دهیاری های گیلانغرب افزود: با بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت، بیش از 35 هزار تن از ساکنان روستاهای این شهرستان از خدمات عمرانی و رفاهی حوزه دهیاری ها برخوردار خواهند شد.
وی اظهار کرد: در چهار سال گذشته 125 طرح عمرانی در بخش های آموزشی، رفاهی، عمرانی، مساجد، امور زیربنایی و فرهنگی از سوی دهیاری ها با هزینه ای بیش از 30 میلیارد ریال در روستاهای گیلانغرب احداث و تکمیل شده است.
وی در ادامه از دهیاری ها به عنوان نمادی مداخله گر و مطالبه گر در تصمیم گیری و نقش آفرین در مدیریت اجرایی نام برد و بیان کرد: دهیاران در کنار دیگر نهادهای مردمی در حقیقت تبلور عینی تجلی اراده مردم در اداره حاکمیت و مدیریت محلی محسوب می شود.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: شهرداری ها نیز در عصر کنونی از جمله دستگاه های برنامه محور، درآمدزا، خلاق، مبتکر و چابک به سمت توسعه در حرکتند.
همتی افزود: در حوزه خدمات عمران شهری نیز در چهار سال گذشته، بیش از ده ها طرح عمرانی و رفاهی با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال در شهرهای گیلانغرب و سرمست تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات دولت تدبیر و امید در گیلانغرب اضافه کرد که در مدت فعالیت دولت یازدهم تاکنون بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف در شهرستان گیلانغرب هزینه شده است.
وی ادامه داد: در بخش صادرات نیز در حدود 2 سال از زمان فعالیت بازارچه سومار تاکنون 940 هزار تن انواع کالا در 54 قلم به ارزش 470 میلیون دلار توسط 58 هزار و 500 دستگاه کامیون به عراق صادر شد که این میزان صادرات در مدت کوتاه به نسبت سایر بازارچه های مرزی کشور ، بسیار چشمگیر است.
در این آیین از 30 دهیار برتر شهرستان گیلانغرب و 22 نیروی خدماتی و پاکبان برتر شهرداری های گیلانغرب و سرمست با اهدای هدایایی تجلیل شد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با 72 هزار تن جمعیت دارای 207 روستاست که از این تعداد 127 روستا دهیار دارد.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.