روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از محسن رخصی؛ شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* را یکی از راه‌های مشارکتی خیران نیک‌اندیش در این رزمایش  اعلام کرد.

وی ماه رمضان را ماه انفاق، ایثار و کمک به مستمندان عنوان کرد و افزود: در سامانه #۱*۸۸۷۷* خیران می توانند به هر میزانی که می خواهند کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

رخصی همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی را نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران نیک اندیش اعلام کرد.

 او تصریح کرد: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در رزمایش ملی بخشش ایرانیان در اسرع وقت به منظور اطعام و تهیه وسایل ضروری خانوارهای نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد (ره) کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود به بر پایی بیش از ۱۶ آشپزخانه مهدوی در استان در ماه رمضان اشاره کرد، گفت: این آشپزخانه‌ها به منظور پاسخگویی به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص راه‌اندازی «رزمایش گسترده مواسات و همدلی» و اجرای پویش ملی بخشش ایرانیان و طرح همسفره برپا خواهد شد.

رخصی افزود: سنت نیکوی اطعام نیازمندان از بدو تأسیس کمیته امداد یکی از رئوس مهم خدمات این نهاد بوده تا جایی که که لوگوی کمیته امداد مزین به آیه شریفه اطعام شده است، بر همین اساس کمیته امداد استان کرمانشاه به منظور اجرای طرح همسفره بیش از ۱۶ آشپزخانه مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذا برای خانوارهای نیازمند و محروم دایر خواهد کرد.

او اضافه کرد: کمیته امداد در این آشپزخانه ها با کمک خیران نیک اندیش، سازمان و ادارات همسو غذای رایگان برای خانوارهای نیازمند تهیه و طبخ خواهد کرد.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان و ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.