حجت الاسلام علی ملکی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو و بهار طبیعت و آرزوی سالی پر از سلامتی برای ایران اسلامی و موفقیت و درخشش در تمامی عرصه ها افزود: باید از لحظات حساس سال ۹۸ سالی که گذشت درس بگیریم و با تجربه ای بیشتر وارد سال ۹۹ بشویم تا بتوانیم سال پیش رو را با همت و تلاش و موفقیت سپری کنیم.

وی اظهار داشت: مردم حتما برای قطع زنجیره انتقال کرونا در منزل بمانند با این اقدام به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کنند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: از تمامی مدافعان حوزه سلامت کادر پزشکی و پرستاری که این روزها درگیر مداوای مبتلایان به بیماری کرونا هستند و مجاهدت های بسیاری را در این خصوص متحمل می شوند قدردانی می کنم و از مردم می خواهم که با ماندن در خانه تمامی تلاشگران عرصه مقابله با بیماری ویروسی کرونا را بیاری کنند.

ملکی همچنین از تلاش های تمامی کسانی که در عرصه گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان ها تلاش می کنند و همچنین کسانی که در امر تولید و توزیع اقلام بهداشتی فعالیت دارند قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار  و ۴۰۷ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع یک هزارو ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۹۷۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.