منصور کاکایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی سرپل ذهاب همزمان با سراسر کشور از اول اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ۶ تیم نظارتی از بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف سرپل ذهاب به صورت روزانه از واحدهای صنفی و تجاری بازار این شهرستان  بازدید می کنند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین گفت: در اجرای مصوبه ستاد بحران شهرستان و دستور فرماندار با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بازرسی از واحدهای صنفی اغذیه فروشی و خبازی ها نیز انجام شده و چهار واحد خبازی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شده است.
کاکایی تصریح کرد: بازرسی از داروخانه ها و واحدهای صنفی لوازم بهداشتی و اقلام پزشکی نیز و نحوه خدمات رسانی آن ها به مردم به صورت مستمر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تاکنون انبار احتکار اقلام بهداشتی در شهرستان سرپل ذهاب کشف نشده و با کسانی که به دنبال سوء استفاده از وضعیت موجود کشور در زمینه بیماری کرونا بوده و اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده الکلی را احتکار کنند، بدون هیچ گونه ملاحظه ای به شدت برخورد خواهد شد.

 سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.