رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا ( ع) کرمانشاه در این ارتباط گفت: بیمارستان امام رضا (ع) با حدود ۸۰۰ تخت و چند مرکز اقماری درمانی منحصر به فرد در حال ساخت، به عنوان یک مجتمع بزرگ بیمارستانی، مرکز ارجاع بیماران از بیمارستان‌های استان و استان‌های مجاور و حتی کشورهای همسایه است و متاسفانه بیماران و همراهان آنها با مشکلات رفت و آمد و اسکان روبرو هستند.

دکتر علی سروش افزود: تلاش ما و مسوُولان دانشگاه بر این بود با دعوت از خیرین بتوانیم بخشی از مشکلات و دغدغه‌های بیماران و خانواده‌های آنها را حل کنیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه یک خیر نیکوکار کرمانشاهی بانی این کار خداپسندانه شد و امیدواریم با همراهی و همکاری مسوُولان استان هرچه زودتر کار ساخت و به سرانجام رساندن این پروژه را شاهد باشیم.

سروش اضافه کرد: همراه سرای مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت حدود ۶۰۰ متر و زیربنای بیش از سه هزار متر مربع در پنج هزار طبقه شامل قسمت‌های اداری، رستوران، نمازخانه و اتاق‌های اختصاصی و سوئیت‌های عمومی است.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره برداری رسید. 

این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است. 

اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش می کنند.

روزانه ۲۰ هزار نفر به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه مراجعه می کنند.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.